Prijavi se na naš novičnik in prejmi najnovejše novice o Leanpay.
Leanpay pozna že vsaka 3. oseba v Sloveniji
27.05.2024. | 0 min branje
Pomlad zaključujemo z dobrimi novicami glede prepoznavnosti Leanpaya v Sloveniji. Zunanja raziskava, ki jo je izvedla tržno raziskovalna agencija Ipsos nakazuje na rast in krepitev našega položaja na trgu. V novem blogu razkrivamo rezultate in ugotovitve, kako smo prepričali Slovence, da se odločijo za enostavne nakupe na obroke Leanpay.
Leanpay - številka 1 v obročnih plačilih v Sloveniji
Tržno-raziskovalna agencija je v začetku leta 2024 izvedla zunanjo raziskavo, ki je vključevala anketirance med 25 in 40 letom starosti. V sklopu raziskave so ljudi vprašali, o tem katere ponudnike obročnih plačil poznajo, ali nameravajo uporabiti te ponudnike v prihodnosti za svoje nakupe.
Rezultati ankete jasno potrjujejo, da naša marketinška prizadevanja prinašajo napredek in razvoj. Predvsem na rezultati veselijo, saj verjamemo, da so odraz zaupanja, ki ga imajo naši Leanpay uporabniki v naše storitve.
Spontana prepoznavnost blagovne znamke
Ena izmed ključnih kazalnikov uspešnosti blagovne znamke in njenega položaja na trgu je spontana prepoznavnost blagovne znamke.
Gre za merilo, ki pokaže, kako dobro je blagovna znamka prepoznana med potrošniki brez predhodne spodbude ali oglaševanja.
To pomeni, da so anketiranci sami brez spodbud ali namigovanja iz spomina navedli imena ponudnikov obročnih plačil po Sloveniji, ko jih je agencija vprašala, katere poznajo.
Kot kažejo rezultati, je spontana prepoznavnost Leanpaya je narasla na 33%, kar nas postavlja v vodilni položaj med ponudniki obročnih plačil. Tako vemo, da je Leanpay samostojno prisoten v zavesti potrošnikov in se nanj ljudje takoj spomnijo, ko pomislijo na obročne nakupe.
Uporaba in namen uporabe obročnih plačil
Anketa je pokazala, da vse več ljudi namerava uporabiti Leanpay za svoje nakupe na obroke. Namera uporabe je namreč metrika, ki nam pokaže, ali ljudje načrtujejo uporabo določene blagovne znamke v bližnji prihodnosti.
Ta metrika je v enem letu zrasla iz 10 % na 13 %. Tako rezultati potrjujejo, da vse več ljudi namerava izbrati Leanpay, kot svojega želenega ponudnika plačil na obroke za nakupe.
V naši ekipi pravijo:
Gre za potrditev, da je naša storitev plačevanja na obroke izpolnila pričakovanja uporabnikov in okrepila njihovo zaupanje in zadovoljstvo. Verjamemo, da to nakazuje, da smo na pravi poti, da enostavne obročne nakupe približamo še več uporabnikom.
Načrti za prihodnost
Vse te spodbudne rezultate lahko pripišemo zavzetemu delu in predanosti naše ekipe, dolgotrajnim in učinkovitimi komunikacijskimi strategijam ter kakovostnim storitvam. Ti dosežki so tudi dokaz naše stalne težnje k izboljšanju uporabniške izkušnje in zagotavljanju čim večje varnosti pri uporabi storitev Leanpay.
Seveda pa tu nismo sami, ampak smo ponosni, ker vemo, da lahko računamo na zaupanje naših strank.
Uporabniki Leanpaya igrajo ključno vlogo pri našem delu, saj počnemo in nadgrajujemo naše storitve predvsem z mislijo nanje.
Rezultatov smo veseli, ob enem nočemo sedeti na lovorikah, tako si bomo ob teh pozitivnih rezultatih še naprej prizadevali za dodatne izboljšave, da ohranjamo in nadgrajujemo nivo kakovosti. Prizadevamo si zlasti za raznoliko ponudno partnerjev, tako da lahko vsak uporabnik Leanpaya kupi, kar si želi.
Kar je prepričalo že več 100.000 zadovoljnih uporabnikov, ki lahko nakupujejo pri naših 950 partnerjih in na tisoče prodajnih mest po vsej Sloveniji.
Še ne uporabljaš Leanpaya za obročno plačevanje? Brezplačno preveri svoj limit sedaj in nakupuj enostavno na obroke!