Prijavi se na naš novičnik in prejmi najnovejše novice o Leanpay.
Leanpayjev mejnik: 100.000 nakupov, opravljenih z Leanpayjem v Sloveniji
22.04.2024. | 4 min branje
Od leta 2017 je naš cilj pri Leanpay zagotoviti kupcem odgovorno, pošteno in enostavno možnost plačila na obroke kjer koli in kadar koli. In trdo delo se obrestuje.
Od leta 2017 je naš cilj pri Leanpay zagotoviti kupcem odgovorno, pošteno in enostavno možnost plačila na obroke kjer koli in kadar koli. In trdo delo se obrestuje.
Kot pionir "BNPL 3.0" (kupi zdaj, plačaj pozneje) smo leta 2022 uradno dosegli neverjeten mejnik 100.000 nakupov, opravljenih z Leanpayem v Sloveniji.
To je pomemben korak, ki potrjuje, da je Leanpay med kupci vse bolj priljubljen in zaupanja vreden način plačila. Kupci zdaj od trgovcev pogosto pričakujejo možnost plačila na obroke z Leanpayem.
Vas zanima naša zgodba? V nadaljevanju preberite, kaj nam pomeni doseganje 100.000 nakupov ter kako smo praznovali skupaj z ekipo in strankami.
Pomen Leanpay med kupci
100.000 nakupov, opravljenih z Leanpay, je pomemben mejnik, ki potrjuje, da kupci še naprej prepoznavajo našo vrednost, saj jim omogoča vse bolj premišljen pristop k nakupovanju.
Hitro rast, ki smo jo dosegli na slovenskem trgu, pripisujemo zaupanju kupcev in dejstvu, da nam je uspelo prisluhniti njihovim potrebam in njihove želje vključiti v izdelek, ki se odziva na nakupovalne navade sodobnih potrošnikov.
Zaradi trenutnih negotovih časov postaja možnost plačila na obroke vse bolj priljubljen način plačila, saj spodbuja finančno odgovornost in omogoča finančno preudarno nakupovanje. Namesto da bi prihranke namenili za večje nakupe, lahko kupci plačujejo na obroke in prihranke ohranijo za morebitne nepredvidljive situacije.
Ljudje si lahko na ta način privoščijo izdelke in storitve, ki jih potrebujejo, ne da bi morali vse plačati v enkratnem znesku, saj lahko s storitvijo Leanpay večje nakupe razdelijo na do 84 obrokov in jih odplačujejo mesečno, hkrati pa obdržijo enkratni znesek prihrankov.
Leanpay se širi na nove trge
Prilagajanje zahtevam trga in naših strank ostaja naša prednostna naloga pri razvoju storitev, kar upoštevamo tudi pri širitvi na druge trge.
Na Hrvaškem že sodelujemo s 70 poslovnimi partnerji, odpiramo pa tudi poslovanje v Romuniji in na Madžarskem.
Praznovanje s strankami
Ker gre za poseben mejnik v delovanju podjetja, ki ga ne bi dosegli brez naših zvestih uporabnikov, smo se odločili nagraditi naše stranke in med najbolj zvestimi kupci izžrebati enega srečnega kupca, ki smo mu povrnili vrednost nakupa.
Srečna nagrajenka je bila Blanka, ki smo ji povrnili vrednost nakupa, opravljenega v fizični trgovini Merkur.
Blanka je na vprašanje o svojih nakupovalnih izkušnjah z Leanpayem odgovorila:
Z Leanpayjem sem kupila kolo pri Merkurju. Nakupovanje z Leanpayem mi je všeč predvsem zato, ker ne potrebuješ nobene papirnate dokumentacije, nakup je opravljen zelo hitro in ti tako prihrani veliko časa. Poleg tega lahko z nakupom na obroke prihranim denar in ga prihranim za nepričakovane situacije.
Matjaž Omejc, Country Manager of Leanpay Slovenia:
Od leta 2017 je naš cilj pri Leanpay odgovorno, pošteno in enostavno zagotavljanje možnosti plačila na obroke kupcem kjer koli in kadar koli. In trdo delo se obrestuje.
V Merkurju so navdušeni tudi nad sodelovanjem s podjetjem Leanpay. Njihova ekipa je komentirala:
Sodelovanje s podjetjem Leanpay je pravo partnerstvo, pri katerem Leanpay ni le ponudnik plačilnih storitev, temveč strateški partner, ki nam pomaga pri rasti in izboljšanju prodajnih konverzij. Integracija Leanpay v trgovine in izkušnja vklopa ekipe sta bila vrhunska. S tehničnega vidika je bila enostavna, podpora ekipe Leanpay pa je bila neverjetna, zato se veselimo sodelovanja z njimi tudi v prihodnje!
Praznujemo z ekipo
Takšen mejnik ni popolno presenečenje glede na to, kako Leanpay utira pot novi generaciji BNPL, ki se ponaša z brezhibno nakupovalno izkušnjo. Lepota sistema Leanpay je v tem, da potrošnikom omogoča, da kupijo zdaj in plačajo pozneje, zato lahko izdelke, ki so jim všeč, dobijo že danes, ne da bi jim bilo treba sklepati kompromise glede kakovosti izdelkov.
Kakovost storitev, ki jih ponujamo, ne bi bila na takšni ravni brez predanosti članov naše ekipe, ki vsak dan dokazujejo, da timsko delo vedno zmaga.
Zelo smo ponosni nanje in želimo, da to vedo. Zato smo na dogodku za krepitev ekipe proslavili tudi mejnik 100.000 nakupov in tako pokazali, kako cenimo člane naše ekipe.
Naš izvršni direktor in soustanovitelj Miša Živić pravi:
Za nas je doseganje 100.000 nakupov vznemirljiv trenutek, saj želimo partnerjem vseh velikosti omogočiti priložnosti za rast. Slovenske stranke še naprej navdušeno sprejemajo digitalne tehnologije in zdaj bolj kot kdaj koli prej iščejo priložnosti, ki jim lahko zagotovijo večji nadzor in prilagodljivost pri načinu nakupovanja in plačevanja.
In dodaja:
V Sloveniji podjetju Leanpay zaupa že 50.000 uporabnikov, mi pa se bomo še naprej širili in povečevali svojo prisotnost v državi.