Loaded

Študija primera: Leanpay & A2U

20.06.2024. | 0 min branje

1. Predstavitev

A2U je slovensko podjetje, specializirano za prodajo športne opreme in kolesarskih pripomočkov. S svojo prisotnostjo v Ljubljani, Kranju in Kopru ter osredotočenostjo na inovativno trženje in odlične storitve za stranke A2U zagotavlja zadovoljstvo kolesarskih navdušencev po vsej Sloveniji.

2. Kakšni so bili izzivi?

Podjetje A2U se je soočalo z naslednjimi izzivi:

  • Povečanje prepoznavnosti blagovne znamke: Kljub kakovostni ponudbi je bilo treba povečati prepoznavnost.
  • Privabljanje novih strank: Iskanje učinkovitih načinov za privabljanje novih strank.
  • Omogočanje nakupov dražjih izdelkov: Ponujanje enostavnih možnosti financiranja.
  • Povezovanje tržnih dejavnosti: Združevanje različnih trženjskih kanalov za večjo učinkovitost kampanj.

3. Kako je podjetje Leanpay pomagalo rešiti te izzive?

Podjetje Leanpay je podjetju A2U ponudilo rešitev za razreševanje teh izzivov s celovitim pristopom, ki je vključeval naslednje dejavnosti:

4. Katere dejavnosti je izvedla družba A2U?

Marketinške dejavnosti, ki jih je izvedlo podjetje A2U, so vključevale:

5. Splošni rezultati

Rezultati so bili naslednji:

V primerjavi z enakim obdobjem lani se je prodaja v trgovini povečala za 13 %, prodaja na spletu pa za 41 %. Skupne marketinške dejavnosti so povečale doseg in vključenost kupcev, izboljšale nakupovalno izkušnjo in povečale uporabo možnosti obročnega plačevanja, kar je privedlo do uspešnega sodelovanja med A2U in Leanpay.

6. Moč partnerstva

Ta uspeh pripisujemo predvsem močnemu in vzajemnemu partnerstvu, ki smo ga oblikovali z A2U. Skupaj smo izvedli maksimalno promocijo prek lastnih in plačljivih kanalov.

Rezultati dokazujejo, da je sodelovanje na vsakem koraku ključnega pomena - skupaj smo pregledovali in odobravali vsebino, načrtovali strategijo in usklajevali svoja prizadevanja. Takšna partnerstva prikazujejo, da lahko s sinhroniziranim delovanjem in skupnimi prizadevanji dosežemo veliko več, kot bi lahko sami.

Luka Razinger, njihov vodja prodaje, pravi:

Sodelovanje z Leanpay je bilo partnerstvo v pravem pomenu besede. S posluhom za drugačne marketinške pristope in oblike komunikacije, s kupci ter njihove inovativne rešitve so občutno povečale prepoznavnost naše blagovne znamke, kar nam je omogočilo doseči širšo publiko in učinkovito privabiti nove stranke. Poleg tega je pristop Leanpay k integraciji naših marketinških prizadevanj poenostavil naše kampanje, zaradi česar so postale bolj učinkovite in vplivne. Ta celostna podpora je ne le izboljšala našo tržno prisotnost, temveč tudi okrepila naše odnose s strankami. S ponujaniem brezhibnih možnosti financiranja je Leanpay našim strankam olajšal nakupe dražjih izdelkov. Kar je povečalo prodajo in zadovoljstvo strank. Zelo smo zadovoljni s partnerstvom z Leanpay in se veselimo nadaljnjih uspehov skupaj. Njihov profesionalizem, strokovnost in predanost so za podjetje A2U resnično naredili razliko.